Bericht van het bestuur van VVD Houten

Beste leden van de VVD Houten, het bestuur van VVD Houten wil graag uw aandacht voor een aantal bijeenkomsten in de komende periode.

NIEUWJAARSBIJEENKOMST

Nog even en het jaar is om. Het bestuur wil u graag aan het begin van het nieuwe jaar uitnodigen voor onze Nieuwjaarsbijeenkomst. Deze vindt plaats op zaterdag 10 januari 2015. Tussen 11.00 en 12.30 uur ontmoeten we u graag in Tapperij De Zwijger, Plein 21 te Houten (Oude Dorp). U bent van harte welkom, en neem gerust uw partner mee. De nieuwjaarsbijeenkomst is een goede gelegenheid om met elkaar te praten over de ontwikkelingen in de politiek. Wilt u s.v.p. aan ondergetekende laten weten of u wel/niet aanwezig zult zijn en met hoeveel personen u komt?

ALGEMENE LEDENVERGADERING 29 OKTOBER JL.

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 29 oktober jl. is o.a. de campagne Gemeenteraadsverkiezingen 2014 geëvalueerd, is gesproken over de aankomende verkiezingen van de Provinciale Staten, en is de begroting 2015 vastgesteld. Ook is het definitieve verslag van de ALV van 23 april jl. vastgesteld. En natuurlijk is veel aandacht besteed aan de politieke activiteiten van de fractie. Ongetwijfeld hebt u het persoonlijk gemerkt, of gelezen in ’t Groentje dat onze fractieleden actief bezig zijn met de koopzondagen in Houten. Rondom de feestdagen was en is de fractie op Het Rond aanwezig om te praten met burgers en om flyers uit te delen over dit onderwerp.

Het artikel in 't Groentje over de koopzondagen in Houten

VVD KAMERCENTRALE UTRECHT

Tenslotte informeren we u over de nieuwjaarsreceptie van de VVD Kamercentrale Utrecht waar u als VVD lid eveneens van harte welkom bent. Deze vindt plaats op zaterdag 3 januari in het Oude Tolhuys in Utrecht (Weg naar Rhijnauwen 13-15), van 16.00 tot 18.00 uur.

Namens het bestuur wens ik u gezellige feestdagen, een veilige jaarwisseling en een goed begin van 2015! Hopelijk zien we elkaar op zaterdag 10 januari tijdens onze nieuwjaarsbijeenkomst.

Carla Beijer
Secretaris VVD afdeling Houten