CENTRALE VERGADERING KAMERCENTRALE UTRECHT

Op 11 oktober a.s. vindt de Centrale Vergadering van de VVD Kamercentrale Utrecht plaats in het H.F. Witte Centrum, Henri Dunantplein in De Bilt. Aanvang 10.00 uur. De leden van de VVD afdeling Houten zijn van harte welkom hierbij aanwezig te zijn. Belangrijke onderwerpen zijn de benoeming van de lijsttrekker voor de Provinciale Staten verkiezingen 2015 en de vaststelling van het verkiezingsprogramma (zie http://vvdpsutrecht.nl).

1. Opening en mededelingen
  2. Vaststelling verslag Centrale Vergadering d.d. 24 mei 2014 (bijlage 1)
  3. Benoeming lijsttrekker.
    Het bestuur stelt voor dhr. A. Kocken te benoemen tot lijsttrekker voor de Statenverkiezingen van 2015.
    Op grond van de dispensatie, verleend door de landelijk secretaris aan de KC Utrecht op 8 september jl. waren de leden van de VVD in het Kamercentralegebied direct in de gelegenheid zich als tegenkandidaat aan te melden bij de secretaris van de KC. Deze mogelijkheid stond open tot en met 27 september jl. Van deze mogelijkheid is geen gebruik gemaakt.
  4. Definitieve groslijst.
  5. Presentatie van het concept programma voor de Provinciale Statenverkiezingen.
    Amendementen kunnen voor donderdag 9 oktober 18.00 uur worden ingediend bij de secretaris erikvandermarel@hotmail.com.
  6. Concept Eerste Kamerlijst, bespreking van de lijst en de mogelijkheid tot amendering middels een gecombineerde algemene ledenvergadering (voor de lijst zie www.vvd.nl)
  7. W.v.t.t.k., rondvraag en sluiting.

Het verslag van de vorige CV en de definitieve groslijst kunt u opvragen door middel van het contactformulier op deze site.

Kamercentrale Utrecht