EEF STIEKEMA IN BNR PROGRAMMA 'VOLGENS NEDERLAND' OVER VEILIGHEID

Het BNR programma Volgens Nederland gaat vanavond over veiligheid: "De politie is er voor onze veiligheid. Hoe zichtbaar is de politie? Is een twitterende agent een waardevolle aanvulling in het contact met de buurt? In een huiskamer in Houten wordt gesproken met korpschef van Politie Midden Nederland Miriam Barendse." VVD fractievoorzitter Eef Stiekema zet zich al jaren in voor een veiliger Houten en is een van de deelnemers aan het gesprek.

Het huiskamergesprek in Houten vindt plaats bij CDA raadslid Jan de Jong. Andere deelnemers zijn Burgemeester Wouter de Jong, ambulant jongerenwerker Cees Westerhout, ondernemer Harry van Zijl (Bike Totaal), Dinie Geul van de wijkraad Centrum, Paul van der Weiden (Adviseur Veilig Ondernemen bij het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid - het CCV), Bert Goselink van het bedrijf AndersVeilig en natuurlijk BNR presentator Thomas van Zijl.

Het programma wordt uitgezonden op woensdag van 19.00 tot 19.30 uur op 100,1 FM of via delivestream. Luister ook elke zaterdagmiddag van 14.00 tot 14.30 uur.

BNR Volgens Nederland