STEM VANDAAG VVD

Beste partijgenoot, vandaag kiezen we de nieuwe Nederlandse leden van het Europees Parlement. Voor ons gaan deze verkiezingen over de vraag hoe de EU kan bijdragen aan de Nederlandse banenmotor. Bijvoorbeeld door het verbeteren van de interne markt, zodat landsgrenzen onze ondernemers niet blokkeren. Of door middel van de digitale agenda, zodat heel Europa verbonden is met de digitale informatiesupersnelweg. En natuurlijk willen we nieuwe vrijhandelsverdragen sluiten, zodat we onze producten makkelijker wereldwijd aan de man kunnen brengen. En we willen belemmerende regels schrappen.

We verzetten ons tegen de Brusselse alsmaar-meer-mentaliteit. Een Europees leger, Europese belastingen of een Europees pensioenstelsel zijn niet in ons belang. De vraag die wij ons bij alles wat uit 'Brussel' komst stellen is: hoe maakt dit ons vrijer, veiliger en welvarender?

Deze verkiezingen gaan in essentie over Nederland, over banen. De afgelopen weken hebben onze Tweede Kamerleden daar met velen van u een persoonlijk gesprek over gevoerd. Wij moeten dit als VVD'ers namelijk met elkaar doen.

U kunt helpen het verschil te maken. Als u het nog niet al gedaan hebt, ga dan vandaag nog stemmen. En vertel de mensen in uw omgeving waarom zij dat ook zouden moeten doen. Deze verkiezingen doen ertoe. Voor Nederland. Voor Nederlandse banen. Voor ons allemaal.

Mark Rutte

VVD