VVD HOUTEN KOMT MET UNIEKE VERKIEZINGSKRANT

Tijdens het politiek café met VVD Tweede Kamerleden René Leegte en Perjan Moors op 13 februari, presenteerde VVD Houten de verkiezingskrant voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014. De verkiezingskrant is uniek in de zin dat het de eerste keer is dat VVD Houten een heuse vier paginatellende verkiezingskrant uitgeeft en omdat het een coproductie betreft van het campagne team van VVD Houten en het landelijk VVD campagne team.

René Leegte en Eef Stiekema bekijken de VVD verkiezingskrant

Centraal staat dat de ‘VVD Thuis in Houten’ is, weet wat er speelt en weet wat er moet gebeuren zodat Houten ook in 2025 veilig, bereikbaar en leefbaar is. Herman Geerdes blikt terug op de successen als wethouder van Houten. Op de voorpagina prijkt dan ook een foto van Herman en minister Melanie Schultz van Haegen tijdens haar bezoek aan Schalkwijk, waar zij de ontwikkelingen op het Eiland van Schalkwijk met eigen ogen kwam aanschouwen. Uiteraard staan ook de speerpunten van VVD Houten op de voorpagina. Op de achterpagina wordt de liberale toekomstvisie voor Houten 2025 overzichtelijk uiteengezet; een thema dat nu zeer actueel is in Houten.

Op de binnenpagina's belicht Fred Teeven, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, in een interview hoe er zonder veiligheid, geen vrijheid is. Mark Rutte richt zich met zijn boodschap tot de lezer: “Iedereen heeft een band met de plaats waar hij of zij woont. Ik merk het aan mijzelf. Ik woon in Den Haag en noem mijzelf steevast ‘Hagenaar’. En zo werkt dat waarschijnlijk bij u ook. Of u nu Almeloër, Rotterdammer of Houtenaar bent, we voelen ons verbonden met onze omgeving”.

De VVD verkiezingskrant wordt binnenkort huis aan huis verspreid en natuurlijk ook uitgedeeld tijdens de diverse verkiezingsdebatten en op de verkiezingsmarkten op ’t Rond, Oude Dorp en Castellum op 8 en 15 maart.

De voorpagina van de verkiezingskrant

De achterpagina van de verkiezingskrant