PERJAN MOORS BEËDIGD ALS LID VAN DE TWEEDE KAMER DER STATEN GENERAAL

Afgelopen week werd bekend dat VVD raadslid Perjan Moors toe zal treden tot de Tweede Kamer. Bij de landelijke verkiezingen op 12 september 2012 stond Perjan op een 50ste plek op de kandidatenlijst. Dit was in eerste instantie niet hoog genoeg om direct tot de Tweede Kamer toe te treden. Destijds gaf Perjan aan te verwachten dat hij binnen twee jaar alsnog zou kunnen toetreden. Zijn voorspelling bleek nog eerder dan verwacht uit te komen: vandaag dinsdag 14 januari 2014 is Perjan na het vragenuur om 14:30 uur beëdigd.

Perjan Moors geinstalleerd als Kamerlid

foto ©: tweedekamer.nl

Bestuur en fractie van VVD Houten zijn trots dat Perjan deze stap kan en mag zetten en feliciteren hem van harte met het waar maken van zijn ambitie op dit vlak!

Omdat Perjan in verband met zijn nieuwe functie in de landelijke politiek niet meer beschikbaar zal zijn voor de gemeentepolitiek heeft hij aangegeven zijn vijfde plek op de kandidatenlijst te willen inruilen voor plaats 20. Onderstaand vindt u de nieuwe volgorde op de kandidatenlijst.

1.HERMAN GEERDES
2.EEF STIEKEMA