Agenda Rondetafelgesprekken 12 april a.s.

Dinsdag 12 april staan de volgende rondetafelgesprekken op het programma. Onderstaand kunt u lezen wat er op het programma staat en welk lid van de VVD fractie het onderwerp behandelt.

Oorspronkelijk was er ook een RTG 15 waarin op locatie in Tull en 't Waal gesproken zou worden over de 2e en 3e fase van woningbouw in het dorp. Deze is echter komen te vervallen na de uitspraak van de Raad van State in het bestemmingsplan 'Rinus van Dijk'. Deze uitspraak heeft gevolgen voor bestemmingsplannen aangrenzend aan fruitteeltpercelen. Deze bestemmingsplannen zullen weer op de agenda komen wanneer meer duidelijk is over de consequenties.

RTG
Tijd
Wie
Onderwerp

Raadzaal

Geert Renia*

Burgerinitiatief Basisinkomen Houten

Schetsontwerp Lekstroom Werkt 2020

Collegebrief vangnetregeling chronisch zieken en gehandicapten

Collegebrief Vangnetregeling tegemoetkoming zorgkosten chronisch zieken en gehandicapten met een laag inkomen 2015 en 2016

Raadzaal

Ruud Vis

Robert Paling*

Collegebrief duiding rapport brand Herenweg 6 te Houten 25 juli 2015

Regionale aangelegenheden: Ophalen input jaarplan en jaaragenda U-10

*   In de gemeenteraadsvergadering zal VVD Raadslid Marcel Dagniaux woordvoerder zijn op dit onderwerp.

In beide RTG's zullen de commissieleden indien van toepassing bijgepraat worden over regionale aangelegenheden. In RTG 14 staat tevens het spreekrecht voor burgers op de agenda, op RTG 16 de rondvraag.

Indien u vragen of opmerkingen heeft over bovenstaande onderwerpen, dan kunt u contact opnemen via: fractie@vvd-houten.nl Meer informatie over de agenda van RTG's en de raadsvergadering kunt u vinden via de website van de gemeente. Bovengenoemde (en eerdere) raadsvoorstellen staan ook hier.

Bovenstaande onderwerpen worden na de informatie vergarende fase in de RTG's op 26 april in de raad besproken.