VVD afdeling Houten opgeheven om op te gaan in Lokaal Netwerk

Afgelopen woensdag 26 oktober hield de VVD Afdeling Houten weer een Algemene Ledenvergadering. Het was een bijzondere ledenvergadering: het was namelijk de laatste van de afdeling Houten. De aanwezige leden stemden in met het opheffen van de afdeling zodat op 23 november aangesloten kan worden bij het Lokaal Netwerk Kromme Rijnstreek.

Het Lokale Netwerk Kromme Rijnstreek zal gaan bestaan uit de (voormalige) afdelingen Wijk bij Duurstede, Bunnik en Houten. Op 23 november zal de oprichtingsvergadering plaatsvinden.

In de laatste ALV van de afdeling Houten stond voorzitter Fred Vos uitgebreid stil bij de verdiensten van de scheidende bestuursleden: Carla Beijer, Gert Wich en Roy Zwierenberg werden enorm bedankt voor hun tomeloze inzet in de afgelopen jaren!

Roy Zwierenberg zal toetreden tot het bestuur van het lokale netwerk. Hierbij zal een commissie Houten gevormd worden waarin Fred Vos, Dejan Jurisic en Jolande Bruinsma plaatsnemen. Meer nieuws over het lokale netwerk kunt u verwachten in de aanloop naar de oprichtingsvergadering op 23 november.

Overigens zal VVD Houten natuurlijk gewoon als fractie in de gemeenteraad van Houten blijven bestaan, de samenvoeging van de besturen van de drie gemeenten hebben vooral betrekking op het bundelen van krachten op organisatorisch vlak.