Energievolle Expertmeeting met veel input

Gisteren werd het concept coalitieakkoord besproken met experts uit de Houtense samenleving. In deze Expertmeeting werden ontzettend veel goede tips gegeven om het concept coalitie-akkoord aan te scherpen, te verbeteren en te verhelderen.

Fractievoorzitter Eef Stiekema was een van de onderhandelaars die op de dag aanwezig was om de input op te halen: "Wat een top dag! Mooi dat we met deze input het concept akkoord kunnen verbeteren. Ik kijk uit naar het moment dat we de plannen samen met de Houtense inwoners concreter kunnen maken in een samenlevingsagenda." Aanstaande dinsdag gaan de onderhandelaars met raads- en commissieleden van alle fracties in gesprek over de gegeven adviezen, zij krijgen dan de gelegenheid om deze kracht bij te zetten of aan te vullen. Op 4 juni geven we terugkoppeling aan alle experts en raads- en commissieleden zodat duidelijk wordt welke adviezen overgenomen zijn.