Agenda raadsvergadering 10 maart

Komende week vergadert de gemeenteraad van Houten weer en wel op dinsdag 10 maart. In deze raadsvergadering wordt er gedebatteerd over het Programma Ruimte 2015, het plan van aanpak van de evaluatie van het windpark door Universiteit Utrecht, de informatieverstrekking over de financiering van het Beheer Openbare Ruimte en een referendumverzoek van GroenLinks over "Houten vuurwerkvrij, behalve in een aantal vooraf vastgestelde gebieden".

Het onderwerp Programma Ruimte 2015 stond eerder op de agenda, echter liep de raadsvergadering dermate uit door het debat over de winkelopeningstijden en het daartoe aangevraagde referendum, dat het werd verschoven naar de volgende raad. Vervelend voor de aanwezige belangstellenden, herhaling hiervan is nu niet mogelijk aangezien het onderwerp nu als eerste op de agenda staat.

Indien u over deze of andere onderwerpen van gedachte wilt wisselen met de VVD-fractie dan kunt u contact opnemen via het reactieformulier onder dit artikel of via het contactformulier.

De leden van de gemeenteraad van Houten

De voltallige gemeenteraad

01.0. Opening

02.0. Vaststellen agenda

03.0. Programma Ruimte 2015

04.0. Plan van aanpak evaluatie windpark Universiteit Utrecht

05.0. Interpellatie fractie ITH, GL, HA!, CU en SGP informatieverstrekking financieel tekort BOR

06.0. Motie vreemd aan de orde van de dag van GroenLinks: Referendum over “Houten vuurwerkvrij, behalve in

07.0. Heropening

08.0. Programma Ruimte 2015

09.0. Plan van aanpak evaluatie windpark Universiteit Utrecht

10.0. Kadernota 2016 van de GGDrU

11.0. Regionaal Risicoprofiel 2014 VRU

12.0. Kadernota 2016 VRU

13.0. Motie vreemd aan de orde van de dag van GroenLinks: Referendum over “Houten vuurwerkvrij, behalve in

14.0. Ontslag en benoeming commissielid Houten Anders!

15.0. Maandelijkse Begrotingswijziging maart 2015

16.0. Vaststellen geactualiseerde lijst openstaande toezeggingen en moties van 10 maart 2015

17.0. Vaststellen verslag van de vergadering van de raad van 10 februari 2015

18.0. Vaststellen van de doorlopende lijst van ingekomen stukken en mededelingen voor de raad van 10 maart 2015