Samen Sterker Verder!

Dit is het. Hier gaat het om. Wie loodst ons naar de eindstreep van de Corona crisis? Ga stemmen!

Maar ook voor na de Coronacrisis heeft de VVD de beste plannen.

Actueel in Houten vanwege het referendum over de Ruimtelijke Koers:  Wonen & Vervoer. Voor veel mensen is het moeilijk om een geschikt en betaalbaar huis te vinden. Daar hebben we een duidelijke oplossing voor: bouwen, bouwen, bouwen. Daarnaast willen we dat er woningen vrijkomen door een betere doorstroming. Daarom is het stemadvies van de Houtense VVD voor het referendum: STEM VOOR!

Auto’s hebben we nodig om op onze bestemming te komen. Daarom maken we het de automobilist niet moeilijk en zijn we voortdurend bezig om files te bestrijden. Het openbaar vervoer moet een volwaardige keuzemogelijkheid zijn.

Maar bijvoorbeeld ook over Werk & Zekerheid: banen worden niet gecreëerd door de overheid, maar door ondernemers. Wij willen grote en kleine bedrijven daarom de ruimte geven om te doen waar ze goed in zijn. Wij verwachten wel dat ze iets terug doen voor de samenleving. Onze arbeidsmarkt moet moderner worden.

Of als het gaat om Economie & Ondernemen: door in goede tijden zuinig te zijn, kun je een economische crisis aan. Nederland bewijst dat ook nu weer met de steunpakketten tijdens de coronapandemie. Wij willen uit de crisis komen door economische groei, met een sterke overheid die bijstuurt als dat nodig is. Tegelijkertijd houden we de belastingen zo laag mogelijk. Wij willen vooral belastingverlaging voor de middeninkomens en het mkb. Zij verdienen het om meer van onze welvaart te profiteren.

Kortom: stem VVD en stem VOOR het referendum over de Ruimtelijke Koers Houten!