Cursus 'Liberale kernwaarden'

Namens de afdeling Nieuwegein wil ik u uitnodigen voor de cursus 'Liberale Kernwaarden'. Wij organiseren deze cursus voor de leden van de afdelingen en belangstellenden van Nieuwegein en omstreken. Deze cursus is laagdrempelig en zal één dagdeel in beslag nemen. VVD leden uit de gemeente Houten zijn ook van harte welkom!

Dit is een basistraining voor alle leden van de VVD, actief of niet-actief, die de introductie-training al hebben gevolgd. Wat zijn de grondbeginselen van het liberalisme zoals deze door de VVD zijn vastgesteld en hoe staan ze in verhouding tot elkaar? Na de training kan de deelnemer de vijf ‘VVD-beginselen’ noemen, toelichten en de samenhang weergeven. Bovendien kan de deelnemer de beginselwaarden gebruiken bij het innemen van standpunten in actuele politieke discussies.

De cursus zal plaatsvinden op zaterdag 7 maart van 13:00 tot 17:00 uur op de Utrechthaven 13, te Nieuwegein.

De bijdrage die gevraagd wordt is €20,- per persoon. Wees er snel bij want er kunnen maximaal 18 personen deelnemen aan de training.

Aanmelden kan bij Stefan van der Werf van VVD Nieuwegein via deze link.

VVD Opleidingen