Tweede Algemene Ledenvergadering Lokaal Netwerk Kromme Rijstreek

Op woensdag 27 oktober a.s. wordt de tweede Algemene Leden Vergadering van het VVD Lokaal Netwerk Kromme Rijnstreek gehouden in het Wapen van Odijk. Voor de gemeenten Houten, Bunnik en Wijk bij Duurstede worden de verkiezingsprogramma’s en de groslijst vastgesteld. Voor Houten wordt daarnaast ook de lijsttrekker benoemd.

Komende woensdag vindt de tweede Algemene Leden Vergadering (ALV) plaats ter voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 (GR2022) De ALV vindt fysiek plaatst in het Wapen van Odijk.

Inloop: 19:30, start vergadering 20:00u, einde vergadering: rond 22:00 uur.

Locatie: De Meent 53, 3984 JH in Odijk

Tijdens de ALV zullen we per gemeente stemmen over de groslijst, het concept verkiezingsprogramma, lijsttrekker waar van toepassing en lijstduwers waar van toepassing.

Belangrijk: ten overvloede, bij COVID klachten, recent contact met een COVID positief getest persoon, verzoeken wij je om niet te komen maar thuis te blijven. Tevens, aangezien wij onze ALV in een horeca locatie laten plaats vinden, moet je een QR code of een ander bewijs van genezing, vaccinatie of negatief getest kunnen overleggen aan de ondernemer conform de huidige geldende regelgeving.

1. Inleiding, welkom door voorzitter
  2. Vaststellen agenda
  3. Vaststellen notulen vorige ALV
  4. GR2022 zaken Bunnik (incl. korte update)
  5. GR2022 zaken Wijk bij Duurstede (incl. korte update)
  6. GR2022 zaken Houten (incl. korte update)
  7. Korte blik vooruit naar ALV3 en GR2022
  8. Update omtrent bestuur LNKR
  9. Wat verder ter tafel komt
  10. Afronding

Bunnik

Voor Bunnik worden het verkiezingsprogramma en de groslijst vastgesteld.

Wijk bij Duurstede

Voor Wijk bij Duurstede worden het verkiezingsprogramma en de groslijst vastgesteld.

Houten

Voor Houten worden het verkiezingsprogramma, de groslijst en de lijsttrekker vastgesteld.

Het bestuur wil graag Eef Stiekema aanwijzen als lijsttrekker voor de Houtense VVD tijdens de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Eventuele lijstduwers worden tijdens ALV3 aangesteld.

Buiten de administratieve zaken wil de Houtense VVD hierbij nogmaals een oproep doen om mee te doen aan de campagnecommissie voor de GR2022 campagne. Daarnaast is het bestuur van de Houtense VVD op zoek naar verbreding / uitbreiding van het bestuur. Meld je vooral bij interesse!

Tot de 27ste!

Vragen? Stel ze vooral!