Agenda Rondetafelgesprek 27 januari

Op 27 januari staan de volgende Rondetafelgesprekken gepland. In onderstaand overzicht kunt u lezen wat er op het programma staat.

De raadpleging over de winkelsluitingstijden komt voort uit de nieuwe bestuursstijl; in plaats alleen een rondetafelgesprek te houden over het onderwerp is besloten tot een raadpleging. Op de website van de gemeente worden hiervoor belangstellenden uitgenodigd: inwoners, winkeliers en omwonenden kunnen allemaal meepraten. Het is wel nodig dat u zich hiervoor aanmeldt.

RTGTijdLocatieWieOnderwerp
220:00uRaadzaalYvonne van DijkRaadpleging winkelsluitingstijden
21:45Yvonne van DijkVerruiming winkeltijden*
320:00046+047Ruud Vis         Vaststelling bestemmingsplan Bedrijfsverplaatsing Van Dort
Robert PalingProgramma Ruimte 2015**
421:30046+047Marcel DagniauxVorming participatieraad
Rondvraag

In RTG 3 staat ook het onderdeel 'Spreektijd voor burgers' op de agenda.

*   De verruiming van winkeltijden wordt in de gemeenteraadsvergadering door Eef Stiekema gedaan
** Het onderwerp 'Programma Ruimte 2015' wordt in de gemeenteraadsvergadering door Ruud Vis gedaan.

Agenda

Indien u vragen of opmerkingen heeft over bovenstaande onderwerpen, dan kunt u contact opnemen via: fractie@vvd-houten.nl of via het contactformulier op deze site. Meer informatie over de agenda van RTG's en de raadsvergadering via de site van de gemeente. Bovengenoemde (en eerdere) raadsvoorstellen staan ook hier.

Bovenstaande onderwerpen worden na de informatievergarende fase in de RTG's op 10 februari 2015 in de raad besproken.