Agenda raadsvergadering 20 januari

Komende week vergadert de gemeenteraad van Houten weer en wel op dinsdag 20 januari. In deze raadsvergadering wordt de nieuwe griffier de heer William van Zanen beëdigd. Ook wordt de prijs voor het beste raadsvoorstel van 2014 uitgereikt. Een commissie die bestond uit de raadsleden Anneke Dubbink (PvdA), Agaath Dekker-Groen (D66) en Eef Stiekema (VVD) bepaalde welk raadsvoorstel hiervoor in aanmerking kwam.

Verder wordt er gedebatteerd over de volgende raadsvoorstellen. Op deze website stond eerder een artikel over deze onderwerpen. Voor het raadsvoorstel over Laagraven-Oudwulverbroek is een wijziging doorgevoerd naar aanleiding van de uitspraak van de Raad van State inzake spuitzones bij fruitteelt. De aanpassing komt tegemoet aan deze uitspraak omdat nu uitgegaan wordt van maximale doseringen van gewasbeschermingsmiddelen en niet van aanbevolen doseringen.

Indien u over deze of andere onderwerpen van gedachte wilt wisselen met de VVD-fractie dan kunt u contact opnemen via het reactieformulier onder dit artikel of via het contactformulier.

De leden van de gemeenteraad van Houten

De voltallige gemeenteraad

01.0. Opening

02.0. Beediging nieuwe griffier de heer W. van Zanen