Nieuwjaarsbijeenkomst VVD Houten

Op zaterdag 10 januari hield VVD Houten haar nieuwjaarsbijeenkomst. In zijn toespraak stond voorzitter Fred Vos onder meer stil bij de terreuraanslag in Parijs afgelopen week. "Wij zijn er van overtuigd dat onze vrijheid een groot goed is en dat we dit luid en krachtig moeten uitdragen. En dus niet accepteren dat de vrijheid van meningsuiting op welke manier dan ook wordt ingeperkt."

Fred keek vervolgens terug op het afgelopen jaar waarin de gemeenteraadsverkiezingen waren en VVD Houten wederom in het college kwam. Over het komend jaar zei hij: "Ook 2015 is weer een belangrijk verkiezingsjaar met de verkiezingen voor de waterschappen en Provinciale Staten. We gaan als VVD voor een goed resultaat en willen graag alle leden uitnodigen om daaraan mee te helpen."

Na de toast kwamen er in de gesprekken tussen veel leden verschillende onderwerpen aan bod. Naast actuele lokale politieke onderwerpen werd er veel gepraat over de terreurdaden en hoe belangrijk vrijheid, veiligheid en verdraagzaamheid zijn.

Nieuwjaarsbijeenkomst VVD Houten (archieffoto 2014)