Definitieve kandidatenlijst Houtense VVD bekend

In de Algemene Ledenvergadering (ALV) van de Houtense VVD werd op woensdagavond 29 november de definitieve kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 vastgesteld. Het ging hierbij met name om de kandidaten op de 2e t/m 14e plaats aangezien de lijsttrekker en lijstduwer al eerder waren benoemd.

Op de lijst vullen de kandidaten elkaar goed aan voor wat betreft kennis, ervaring en politieke motivatie. Lijsttrekker Eef Stiekema: “Met huidig raadslid Ruud Vis op de tweede plaats en huidige commissieleden Jan Rinkel en Robert Paling op de derde en vierde plaats kunnen we veel politieke ervaring enerzijds combineren met nieuwe gezichten op de daaropvolgende plaatsen. Kees van den Udenhout, Mathieu Cox en Karen Voshol hebben zich in de afgelopen periode zeer betrokken getoond bij de Houtense samenleving en politieke actualiteit. Ik heb daarom enorm veel zin om met dit topteam de verkiezingen in te gaan en heb er alle vertrouwen in dat we Houten samen nog mooier kunnen maken!”

Eerder werd al het verkiezingsprogramma met de titel “VVD Thuis in Houten” vastgesteld. Hierin geeft de partij aan trots te zijn op wat er bereikt is en wil het dit in de komende jaren verder versterken. Daarnaast zet de partij onder meer in op een flinke lastenverlaging en wil het een impuls voor het groenonderhoud in de gemeente. Het volledige verkiezingsprogramma kunt u hier terugvinden.

De volledige lijst:

1.       Eef Stiekema

2.       Ruud Vis

3.       Jan Rinkel

4.       Robert Paling

5.       Kees van den Udenhout

6.       Mathieu Cox

7.       Karen Voshol

8.       Roy Zwierenberg

9.       Sylvia Kuijpers

10.   Gert Wich

11.   Daan Vermeulen

12.   Dejan Jurisic

13.   Gerrit van de Zandschulp

14.   Geert Renia

15.   Herman Geerdes

Op de foto van links naar rechts: lijstduwer Herman Geerdes, Jan Rinkel, Kees van den Udenhout, lijsttrekker Eef Stiekema, Ruud Vis, Karen Voshol, Mathieu Cox en Robert Paling.